Alla inlägg den 30 december 2009

Av isabella - 30 december 2009 13:10

Onsdag - pepptalk!

 

Det här skriver jag bara för att peppa mig själv och påminna mig om att jag faktiskt kan. Alltså behöver ni inte läsa, jag tvingar ingen att läsa. Gör som ni vill helt enkelt.

 

Mitt nyårslöfte blir att gå ner i vikt. Jag har inget krav på hur mycket jag vill gå ner men jag vet att jag inte trivs så som jag ser ut just nu. Gått upp en massa i vikt och äter väldigt onyttigt, en väldigt dålig vana helt enkelt. Och jag vet att jag kan bara jag vill! En sommar gick jag faktiskt ner 14kg. Och det är jag stolt över. Jag var väldigt tjock förut och jag vill aldrig se ut så igen! Så det här måste få ett stopp. Inget mer godis eller kakor. Visst ibland måste alla få äta gott men absolut inte så här ofta som jag håller på just nu! Även om jag inte gått upp så mkt i vikt så mår min kropp inte bra av det och det märker jag. Det här måste få ett stopp.

 

Efter nyår: Köpa gymkort igen, träna och äta rätt!

Ovido - Quiz & Flashcards