Alla inlägg den 23 december 2009

Av isabella - 23 december 2009 10:44

Onsdag - dan före dopparedan!

 

Idag är det faktiskt dan före julafton, wiho! Längtar alltid lika mycket även fast jag vet att jag inte kommer få nå många julklappar. Haha.

 

Iaf, bakade pepparkakor och knäckebröd hemma hos jenny i måndags. Senare på kvällen bakade vi lite julgodis, allt att ge bort. Höll på till halv 11 trorja.

 

Igår bakade jag lite julgodis hem, kola, vit ischoklad, polkabräck, och nå choklad med nötter. Mumma. På julen måste man tjocka helt enkelt, det hör till. Och jag ölskar att baka, så kul att prova på nya grejer! Iaf om det blir gott..;p

 

Nu vaknade jag precis, kim fick lov att åka och jobba. Så jag ska baka det sista godiset och sen hjälpa mamma med lite julmat. Hehe, jo jag älskar att laga mat och baka faktiskt. Och jag är bra på det :)


Kommer nog inte skriva nånting mera här innan jul, men efter laddar jag väll upp lite bilder och skriver lite. Imorron blir det först julfrukost med mormor och morfar sen fixa sig och hem till farmor och farfar och äta mat och vänta på tomten. Haha, våran tomte och tomtenisse är bara dom snyggaste ;)

 

God jul på er allihopa! :)

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards