Alla inlägg den 1 december 2009

Av isabella - 1 december 2009 17:15

Tisdag - studiedag=julklapps shopping!

 

Jag och kim gick upp tidigt idag, duschade och gjorde oss iordning sen åkte vi med tåget till västerås. Höll på att missa tåget eftersom mina nycklar är borta! Antagligen tappat på tåget, kul! ._.

Aja, kom iaf till v-ås vid halv 10. Gick runt lite innan affärerna öppna sen började vi kolla efter julklappar. Hittade allt jag behövde, så nu är jag klar med allas julklappar förutom kims. Skönt! Trodde aldrig jag skulle bli färdig. Käkade på donken sen åkte vi med mamma och pappa till ikea. Kollade runt lite där och tog en fika. Sen fick vi skjuss in till stan och fick vänta på 18.27 tåget hem eftersom dom bara hade bussen och vi inte fick plats. Känns iaf skönt att ha alla julklappar färdiga!

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards