Alla inlägg den 4 december 2009

Av isabella - 4 december 2009 16:43

Fredag - vg/mvg uppgifterna

 

Håller på med bild och form i skolan och just nu håller vi på med två uppgifter. Vg-uppgiften ska vi göra en bild och mvg-uppgiften ska vi göra en form. Jag gjorde ett hjärta med kollage igår som jag limmade upp på svart tyg och gjorde klart idag. Och så skulle jag börja med min mvg-uppgift, hade tänkt att göra en skål av grenar men orkade inte och det gick inge bra så gjorde ett hjärta av hönsnät och decopage istället. Blev väll ganska bra tillslut men nu i efterhans skulle jag vilja ha den mindre. Aja, laddar väll upp bilder efter måndag när jag har dekorerat klart och så. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kim kanske kommer? Ingen aning men får väll se, så jävla trött hela tiden.

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards