Alla inlägg den 19 december 2009

Av isabella - 19 december 2009 13:15

Lördag - städning och mys

 

Idag skulle vi egentligen ha åkt hem till katrin och fredrik och åkt skoter men love var sjuk så det blev inget. Jag och Kim städade hela rummet istället. Såg verkligen ut som en svinstia, kläder överallt, saker överallt och äckligt fult helt enkelt. Jag hatar att ha det så men så blir det tyvärr väldigt snabbt. Nu är mitt rum iaf fint så ska väll försöka ha det så över jul och nyår.

 

Resten av dagen segade vi väll bara, eller var hem till sigge och maria och firade sara också. Sen skulle vi åka och hämta linus och sanna i heby för deras tåg hade fastnat där men jag fick inte plats så la mig här framför datan och tven istället. Sen kom dom hem och det blev robinsson och mat. Mys med älskling tills jag somnade framför tven sen gick vi upp och la oss. Va väll i stort sätt hela min dag.

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards