Alla inlägg den 29 november 2009

Av isabella - 29 november 2009 20:00

Första Advent - mys, fika och stan

 

Idag är det första advent, snart jul! Wiho!

Vaknade av att kim skulle upp och byta däck på bilen, så jag gick också upp. Åt frukost, bakade en saffranskaka (mumma), sen duschade jag och fixade mig. Runt halv två åkte vi hem till Jenny, tog med saffranskakan och en av juldekorationerna jag gjorde i fredags. Hon blev jätte glad. Men när vi kom dit hade hon bakat jätte mycket gott. Haha, funkar verkligen inge bra med att försöka sluta äta gosaker. Får helt enkelt försöka igen efter jul! Linus, Sanna och Kim kom också, sen när vi hade fikat klart gick jag, kim, mamma och pappa ner på stan och kolla på skyltningen. Jenny, Linus och Sanna stanna kvar, blev lite sent efter hotellet dan innan. Kim och jag lagade mat också förresten, fläskkotlett och potatisgratäng, mumma. Haha, va iaf en jättemysig dag. Laddar upp en ego bild på mig och en på mig och älskling :)

//Gollie

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards