Alla inlägg den 19 november 2009

Av isabella - 19 november 2009 20:42

Torsdag - luffarslöjd

 

Idag har vi haft luffarslöjd med Nita hela dan, vi gjorde värmeljushållare. Jag gjorde en hög och en låg, egentligen skulle jag ha rosa pärlor men tråden färgade av sig så mycket så dom blev mera lila. Men blev ganska nöjd ändå, jag tycker det är kul och pyssla och pillra och hålla på med sånt! Kanske lägger ut bild på hur dom blev sen. Nu ska jag vänta på att mina thailand bilder laddas ööver till datan,otroligt segt, sen kanske jag laddar upp några här eller på bdb. Ni kan ju kolla där om ni vill, tracksofmytears, men kan inte lova att jag laddar upp idag. Sova ensam inatt också, kim ska jobba, fyfan. Hatar att sova ensam men nångång ska man väll få lov att göra det också..

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards