Alla inlägg den 24 november 2009

Av isabella - 24 november 2009 16:02

Tisdag - sjuk

 

Åkte till skolan med 9.10 tåget idag. Hade idrott som första lektion, sprang lite sen körde vi badminton och jägarboll. Efter det mådde jag skit dåligt. Jätte förkyld och tappade nästan rösten efter idrotten. Svininfluensan?! Kul om jag har det, kommer dö snart såfall. Iaf så gick vi tillbaka till skolan och skulle käka. Va stuvade makaroner och köttbullar som smakade skit så ingen åt. Orkade verkligen inte gå på datakunskapen så åkte hem med 12.27 tåget. La mig och sov ett tag när jag kom hem och nu sitter jag här. Kim kommer nog snart så ska väll bara sega och knarka te <3 Puss på det och mindre puss på svininfluensan! Nån som vet några speciella tecken på svininfluensan förresten?

//Gollie 

Ovido - Quiz & Flashcards