Alla inlägg den 18 november 2009

Av isabella - 18 november 2009 18:14

Onsdag - uppdatering!

 

Hej, tänkte att jag kanske skulle uppdatera lite. Om någon ens läser här? Aja, skönt att skriva av sig iaf. Jag är iaf hemma från thailand, kom hem i fredas. Underbart mysig helg med älskling när jag kom hem, fast vi tog det mest lungt och mös. Jag hade det iaf bra i thailand, vi bodde på caron tio nätter, sen koh lanta tre nätter och sen resten på kata. Det var jätte skönt väder förutom att det regnade lite grann ibland och vi hade det jätte kul och skönt. Men jag blev mycket brunare sist när vi bara var borta två veckor! Jag har ångest för att jag inte solade mer. Som några av er kanske vet gick våran hund Ronja bort när vi var i thailand. Det är såklart jätte tråkigt och jag saknar henne varje dag, kan inte fatta att hon är borta. Hon har alltid funnit här. Aja,. ni ska väll inte lyssna på mina problem. Jag är hemma med blandade känslor, skulle så gärna vilja vara kvar men ändå är det skönt att vara hemma.

 

Onsdag: skolan m.m

Inatt sov jag hos älckling så hoppade på bussen vid han, åkte till skolan med Linn sen kom Natta senare. Vi hade matte och jag gjorde mitt prov. Usch, gick inge bra alls! Sen efter matten hade vi engelska och fick göra något test, skit svårt, sen fick vi sluta. Svenskan fick vi jobba hemma trorja så vi slutade runt ett. Så jävla skönt. Vi åkte ner på stan medans vi vänta på bussen och jag tänkte kolla på ett par stövlar med lägre klack, vill ha ett par vardagliga. Men iaf så hittade jag ett par klackskor på rean som jag har kollat på väldigt länge. Dom är typ vita under och svart spets över, så jävla söta. Dom köpte jag mig iaf och nöjd är jag.

När jag kom hem satt jag mig här för att plugga till provet på fredag, jag vill ha bra betyg i det men vette fan hur jag ska hinna med allt. Nu blir det att läsa igenom det sista sen kommer älskling hit. Blir väll att kolla oth och mysa! :)

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards