Alla inlägg under september 2009

Av isabella - 4 september 2009 20:32


Fredag - Hög skickdekoration, bordsdekoration, bukett och västerås


Började med att fortsätta med att öva på asymetriska höga stickdekorationer. Först gjorde jag en rosa och sen en mer blå/lila, blev riktigt nöjd över den sista. Vi blev helt kära i en låt under dagen också, fyfan, underbar röst. (Lägger in länken i menyn så bara att lyssna) Efter maten fick vi iallafall göra bordsdekorationer och ta med hem, blev ganska nöjd. Slängde ihop två buketter innan vi slutade också, laddar upp bilder på alla även om vissa bilder inte är spec bra.


När vi slutade åkte jag ner på stan och där mötte kim mig. Vi gick och kolla i lite affärer och så, köpte en lila skjortklänning, en stickad kofta och present till jenny. Kanske kommer upp bild på kläderna också  om jag orkar knäppa kort på dom. Sen åkte vi iallafall hem och åt lasange och linus och sanna fick min ena bukett. Nu sitter vi här och nördar men ska väll mysa och kolla på film eller nått nu.

//Gollie


Av isabella - 3 september 2009 20:23


Torsdag - Hög asymetrisk snittdekoration/bukett


Fick göra våra första höga buketter idag. Vi fick jobba parallellt istället för radiellt. Blev riktigt nöjd över buketten, snittdekorationen blev lite tom men min första så klaga inte. Aja, laddar upp bild på båda. Inte så jätte bra bild på buketten men får duga.

//Gollie


Ovido - Quiz & Flashcards