Alla inlägg den 25 september 2009

Av isabella - 25 september 2009 15:28

Fredag - skolfoto, textning, museúm och stan

 

Vaknade tidigt imorse och fixade mig men fick ändå panik och gjorde allt i sista minut så kimpa fick skjussa mig till bussen. Åkte me linn och natta och vi tog skolkort idag. Fyfan säger jag bara. Började med enskilda, ingen vacker syn skulle jag tro. Sen tog vi iaf klasskort och sen åkte vi till floristutbildarna och satt där och sega. Rensa i "butiken" sen gick vi igenom lite snabbtextning. Efter det gick vi och åt, blev att tjocka pizza. Tillbaka och texta ett litet tag sen fick vi åka ner på stan och kolla på nån utställning "äntligen vuxen!?" (?). Fick sluta tidigare så vi gick på stan, köpte en rosa mjukisdress och en sjal. Igår köpte jag underkläder, blev typ kär så blev tvungen, lila tyg under med svart spets över typ. Vi fick gammla skabb-tåget hem och fick stå i typ 120 grader, trevligt. Nu är jag iaf hemma så ska kila över till anniela.

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards