Alla inlägg den 17 september 2009

Av isabella - 17 september 2009 21:17

du kom tillbaka till mig och räddade min värld, mitt liv. utan dig var jag som död. satt instängd på mitt rum i veckor, månader. orkade inte göra någonting. jag var fast i mina egna tankar. men sen kom du tillbaka och rädade mig. insåg att det va mig du ville ha, mig som du älskade. ingen kan förstå hur mkt jag älskar dig, för jag har aldrig älskat någon såhär mycket. påengång jag är utan dig i bara nån minut så saknar jag dig, och när jag ser dig så blir hela jag varm av lycka. ingen har brytt sig om mig såhär mkt. jag vet inte vad jag ska säga.

det känns som en dröm att du är min, och jag är jävligt rädd att jag ska vakna.

Jag älskar dig Kim Alexander Johansson Ward <3

Av isabella - 17 september 2009 20:49

Torsdag - Begravningskrans

 

I måndas fick vi göra varsinn cypress kransstomme som vi dekorerade idag. Började med att dom andra gjorde klart sina stommar och jag fick varuvårda lite blommor som att jag blev klar i måndags med stommen. Sen lite teori och lunch, efter lunchen så började vi dekorera våra begravningkransar. Blev riktigt nöjd, min första begravningskrans. Tog hela dagen sen åkte jag, linn och natta till stationen och anniela kom dit efter ett tag. Började med att tåget blev försenat till 20 i och vi flumma en massa. Sen kom det iallafall och det var en dubbeldäckare, haha cpa oss hela vägen hem, kulkul :)

 

Kim mötte mig på stationen och vi gick hem och käka. Sen skrev jag i loggboken och så åkte vi och gymma. Fan första gången jag gymmar, extremt dåligt gick det. Prövade med några hantlar sen sprang jag ett tag istället, magmaskinen gick iaf bättre. Nu sitter jag här och väntar på att kim ska komma tillbaka så vi kan kika one tree hill eller sova. Laddar upp en bild på kransen såklat (;

//Gollie.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards