Alla inlägg den 30 september 2009

Av isabella - 30 september 2009 16:15

Onsdag - orientering

 

Hade orientering hela dan idan,fyfan säger jag bara. Åkte med linn och natta till station, där träffa vi matilda och vi satt och väntade på ida och sen åkte vi buss till rocklunda, resten av klassen hoppa på efter vägen. Matilda ville hoppa av på nästahållplats men vi lyssnade på sofie och hoppade av vid bombardier arena. Sen fick vi reda på att det var fel sida av rocklunda så vi fick gå skitlångt och leta oss fram men kom iaf fram tillslut.

 

Jag, natta och linn va i en grupp och vi hittade ALLA stationer (H) utan att trampa i nån lerpöl som fanns typ överallt. Sen skulle vi gå och göra "tipspromenad" men vi skulle sätta oss och äta istället och exakt när jag skulle fylla i på pappret så trampar jag såklart rakt i en lerpöl ._. Sen slutade vi iaf och mamma och kim hämtade upp mig på stan. Köpte två par skor först osså. Sen åkte vi iaf och kollade på soffor och lite sånt :)

P.S pojken var såklart nedrans söt hela tiden.

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards