Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av isabella - 28 augusti 2009 10:54


Fredag - Rönnbärskrans


Idag gjorde år 1-3 rönnbärskransar, väldigt jobbigt och pillrigt så man måste ha bra tålamod. Jag är fortfarande helt öm i fingertopparna efter blomtråden. Den blev ganska ojämn, men orkade faktistk inte efter ett tag pga fingrarna. När vi va klara skulle blommorna som va kvar kastas som att dom inte skulle klara sig över helgen, så vi fick ta vad vi ville så jag gjorde en bukett också, blev inte så bra och liljorna var skadade som att dom stått hela veckan. Laddar upp bilder på båda. När vi va klara fck vi äta tårta och sen sluta, mumma.


När jag kom hem hämta kim mig på stationen och vi åkte hem. Sen efter ett tag gick vi ner på stan och kika lite sen hem och käka pizza. Senare på kvällen gick vi över till hansson och käka kräftor, kim fick skala kräftstjärtarna åt mig som att jag är ömm i fingrarna fortfarande, haha stackarn. Sen åkte kim hem och sov iaf som att han skulle jobba, så jag kika lite tv med anniela och robin och sen gick jag hem och sov.

//Gollie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards