Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av isabella - 25 augusti 2009 17:20


Tisdag - Florist


Idag träffades vi på skolan och pratade med idrottsläraren och gick igom lite med idrotten, gick och kollade vart vi skulle va och så. Efter det hade vi lunch, mat-tanterna som öser på maten förresten. Sen efter lunchen gick vi till florist skolan och där gick vi igenom salarna och så. Sen så fick vi öva på att binda buketter. Gick ganska bra förutom att jag råkade skära mig i fingret, härligt klumpig lixom. En av mina buketter blev faktiskt ganska fin. Sen städade vi och gick igenom lite teori. Efter det tog jag bussen ner på stan och köpte en väska sen tåget hem och nu sitter jag här. Ikväll blir det kanske spinning om jag orkar, så jävla varmt ute! Fick lön idag osså, mumma :*

//Gollie


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards