Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av isabella - 18 oktober 2009 17:38

Tråkiga söndag

 

Jag hatar söndagar, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. Det känns som att man inte kan göra nått kul bara för att det är söndag. Och den här söndagen har varit en av dom sämsta på länge. Vaknade med älskling, låg och mös ganska länge sen gick vi upp och käka. Sen började det dåliga påengång. Måste ju plugga nu innan thailand så jag slipper ta me dit. Började med matten, prefix, vafan ska vi kunna det för lixom?! Jag får damp, fattar ingenting. Kim försökte hjälpa mig men blir bara arg som att jag inte förstår. Senare när han försökte hjälpa mig igen gick det iaf bättre och jag gjorde klart dom sidorna. Men skit mkt kvar, jag orkar verkligen inte plugga. Sen började jag iaf prova lite kläder, kommer att ta med mig för mkt som vanligt! Men man vet ju aldrig vad man får lust att använda när man är där. Bättre med för mkt än för lite helt enkelt, jag har ju trots allt en stor väska.

 

Sen gick jag och kim iaf ner och pappa höll på med maten. Tänkte gå upp och plugga men då kom peppe och skulle kolla där vi ska ha carporten och så.  Så pappa fick gå ut och prata och vi fick göra maten, jag gillar ju att laga mat men va verkligen inte sugen på det nu. Allting är för stressigt redan! Slutade iaf med att kim rullade biffar och jag gjorde klyftpotatis. Sen kom pappa in och började dryga som vanligt, alla dessa ljud. Jag orkar inte, ska jämt hålla på när jag är på det sämsta humöret. Började bråka och nu sitter jag här, borde egentligen plugga men är så jävla arg och irriterad så det går bara inte! Aja, får väll se hur dt slutar. Kim kommer iaf tbx snart, är och byter skyltar. Hoppas på att kvällen blir bättre!

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards