Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av isabella - 10 oktober 2009 00:45

Lördag - v-ås, sjukan, jajja, vera, rullgrej

 

Vaknade tidigt av att kim kom hem från jobbet idag. Mös lite och somna om, sen gick jag upp och fixa mig lite och sen åkte vi till v-ås. Vi hälsade på Linus på sjukhuset, han har ju fått diabetes, blir troligtvis inlagd hela veckan :/ Efter att vi hade hälsat på han och kikat in hos royne som också ligger där fast pga benet åkte vi till mediamarkt. Köpte två tv, en till vardagsrummet och en till köket. Äntligen blir vi av med våran. Efter dt åkte vi till tati och ikea, jag köpte ingenting driekt.

 

När jag kom hem sminkade jag mig och åt sen gick jag hem till jannica och fixade klart mig med henne och vera. Sen gick vi till åkra men fortsätte till jakobsberg och träffade josefs. Vi gick till nån fest men sög ganska mkt, flumma lite där, slog i huvet och gick tillbaka till åkra för vera skulle träffa någon. Dom gick in och satt sig i nån trappuppgång och jag och jannica hittade en grejj med hjul som man kunde åka på. Åkte skit många ggr ner för en backe och jannica sa att dt va en tant som glodde på oss från lägenheten. Jag såg ingenting men sen när vi skulle dra hem till jannica åkte vi en sista gång och då stog det en tant 2 cm från fönserutan och glodde som en jävla idiot. Haha fyfan. Sen kom vi iaf hem till jannica och kollade klart på nån film som jenny och sj kollade på. Och fyfan vad jannicas hund hugo är söt! Haha tack för kvällen brudar <3

//Gollie

Ovido - Quiz & Flashcards